czwartek, 29 listopada 2007

Powrót do gry

Powrót do gry
Witam wszystkich . Moja dłuższa nie obecność na blogu była zależna od paru czynników, które nie pozwalały mi angażować się w to co kocham, tak bardzo jak chce. Dlatego ostatnim czasem podjąłem parę dość ważnych ruchów w życiu. To tak jak podejmuję się grę na wybicie ważnego szczytu :) po prostu raz decydujesz, podejmujesz decyzje, stawiasz zlecenie, nie odwracasz się do tyłu bo po co? przecież idziemy cały czas do przodu. Nawet jak coś nie pójdzie po naszej myśli to co robimy? Podnosimy się i próbujemy jeszcze raz „konsekwencja” panowie klucz do sukcesu.
Aby być tu, robić to co robie, prowadzić oraz pomagać w szkoleniach w rozwijaniu nas wszystkich a zarazem siebie samego i nieustannym zdobywaniu wiedzy a także doświadczenia życiowego jak i giełdowego. Postanowiłem miesiąc temu sprzedać swoje udziały w biznesie który rozwijałem 2 lata wraz z moim wspólnikiem. Ta forma biznesu przynosiła dość fajne zyski lecz co z tego jak nie mogłem pogodzić tego z grą. Jedno kolidowało z drugim. Więc co zrobiłem? SPRZEDAŁEM TO! Zarobiłem, nauczyłem się swoje i czas rozwijać się dalej…. Rozwijać się w grupie TT.

Brak komentarzy:

ODPOWIEDZALNOŚĆ PRAWNA I PRAWA AUTORSKIE

Niniejsze publikacje zostały opracowana na potrzeby własne i są udostępniana wyłącznie w celach informacyjnych. Wszelkie informacje i opinie zawarte w powyższym dokumencie zostały przygotowane lub zaczerpnięte ze źródeł uznanych za wiarygodne, lecz nie istnieje gwarancja, iż są one wyczerpujące i w pełni odzwierciedlają stan faktyczny.

Autor bloga nie ponosi odpowiedzialności za skutki decyzji podjętych na podstawie powyższego opracowania i zawartych w nim opinii. Odpowiedzialność za decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie niniejszego dokumentu i ewentualne szkody poniesione w ich wyniku ponoszą wyłącznie podejmujący takie decyzje. Ani dokument ten, ani żaden jego fragment nie jest poradą inwestycyjną, prawną, księgową, podatkową czy jakakolwiek inną. W szczególności nie jest rekomendacją w rozumieniu Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 października 2005 roku w sprawie informacji stanowiących reko­mendacje dotyczące instrumentów finansowych lub ich emitentów.


Copyright © by Michał Kurach 2007-2014

Wszelkie Prawa Zastrzeżone. Żadne materiały znajdujące się na stronie nie mogą być powielane ani rozpowszechniane za pomocą urządzeń elektronicznych, kopiujących, nagrywających i innych, bez uprzedniej pisemnej zgody wyrażonej przez właściciela praw Michała Kurach